رزمایش لبیک یا رسول‌الله در ۸ منطقه استان اردبیل برگزار می‌شود
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 47120
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 290
بازدید سال : 1110
بازدید کلی : 47120
رزمایش لبیک یا رسول‌الله در ۸ منطقه استان اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمایش بزرگ لبیک یا رسول‌الله با حضور ۵ هزار نفر بسیجی در ۸ منطقه از شهرستان‌های مختلف استان اردبیل در حال برگزاری است.

رزمایش لبیک یا رسول‌الله در ۸ منطقه استان اردبیل برگزار

به گزارش سبلان نیوز ، سردار جلیل بابازاده در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای بسیج شهرستان اردبیل اظهار داشت: برای برگزاری رزمایش لبیک یا رسول‌الله در استان اردبیل حدود یک ماه و نیم پیش تمرینات لازم و آموزش برای بسیجیان به انجام رسیده که برگزاری این گونه رزمایش‌ها سبب ایجاد امید و خودباوری در بین بسیجیان شده و یأس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

وی گفت: 21 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر که متشکل از خواهران است با شرکت حدود 5 هزار نفر بسیجی در این رزمایش شرکت دارند که بیش از 80 درصد بیسیجیان استان در گردان‌های مربوطه خود حضور دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: حفظ آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مردمی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های سازمان بسیج و سپاه است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری،‌ نیروهای مردمی در قالب بسیج باید همیشه برای دفاع از کشور، ملت و آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده باشند.

سردار بابازاده تصریح کرد: به خاطر خون شهدا و ایثارگری‌های جوانان ایران در زمان دفاع مقدس، کشور ما دارای آزادی عمل بوده و زیرسلطه هیچ کشوری نیست که خوشبختانه در 8 سال دفاع مقدس نیز از تمامی نقاط استان اردبیل بسیجیان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند تا از هویت اسلامی و مکتب عاشوریی این نظام دفاع کنند.

فعالیت‌های بسیج ربطی به مسائل جناحی و سیاسی ندارد

وی بیان کرد: کسانی که فعالیت‌های بسیج را مانع خود می‌بینند، در واقع به تمامیت و استقلال کشور بی اعتناء هستند چرا که فعالیت‌های نیروی مردمی بسیج به هیچ وجه جناحی و سیاسی نبوده و بسیج از اول انقلاب تا به امروز ثابت کرده است که همیشه پشتیبان نظام، مردم و ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دوران جنگ‌های کلاسیک به پایان رسیده است و کشورهایی مانند اسرائیل باید بدانند که نیروی ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام حرف اول را در میادین سخت و دشوار می‌زند که اگر کشوری قصد تعرض به میهن اسلامی ایران را داشته باشد، با تکیه بر نیروی ایمان پشیمانش می‌کنیم.

سردار بابازاده افزود: بسیج هدفی به جز تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدا ندارد که امیدواریم از ظرفیت‌های بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه اقتصاد مقاومتی استفاده مناسبی شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود